مرکـــز مشتـــریان : 071 36413124

اخبار سایت

نرم نرمک میرسد اینک بهار

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

به مناسبت عید مبارک نوروز ۱۳۹۴ تیم همیاردیزاین تخفیف های ویژه ای را برای کاربران عزیز تدارک دیده است ، همچنین در این خبر به معرفی و تقدیر از برترین همکاران همیاردیزاین خواهیم پرداخت .

 

زندگی سراسر فراز و نشیب است ، شاید می بایست در این بازه زمانی از زندگی ، همچون طبیعت ، دوباره گلهای امید و عشق را در دلهای خود بپرورانیم .

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت داریم .

 

عیدانه ویژه کاربران 

همچنین تیم همیاردیزاین به تمامی سفارش های طراحی وب و گرافیک ، که در تاریخ ۱ الی ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ سفارش داده می شوند ۱۰ الی ۱۵ درصد تخفیف اعمال می گردد .

 

همکار برتر

با توجه به فعالیت قدرتمند و شبانه روزی تیم همیاردیزاین در سال ۱۳۹۴ توانستیم تا علاوه بر اشتغال زایی و پروژه های بسیاری را با استانداردهای جهانی رابط کاربری ، کدنویسی ، سئو ، ریسپانسیو بودن و بسیارمواردی دیگر را با موفقیت تمام به اتمام برسانیم . در این پیام به جناب آقای سروش اسکندری به عنوان توسئه دهنده و برنامه نویس تحت وب با کمال صمیمیت تبریک خود را عرض نموده و اینجانب را به عنوان مسئول واحد توسئه و برنامه نویسی وب منتخب می دانیم .

 

امید است تا بتوانیم در سال ۱۳۹۵ بتوانیم با قدرت و حساسیت بسیار بیشتر به کار خود ادامه دهیم .

 

با کمال احترام و سپاس