شما هم در سایتتان لینک هایی دارید که باعث افت رنک سایتتان  می شود ؟ دیگر نگران لینک هایی که میگذارید نباشید ، در این پست برای شما کاربران عزیز اسکریپت انتقال دهنده لینک را آماده کرده ایم که بدون نیاز به دیتابیس و نصب میتوانید از آن استفاده نمایید .

link transferor script

 

اسکریپت انتقال دهنده لینک همیاردیزاین

 

ابتدا در هاست خود یک ساب دامین ایجاد کنید تا آدرس اسکریپت انتقال دهنده لینک شما مجزا باشد . بعنوان مثال :

go.hamyardesign.com

سپس اسکریپت انتقال دهنده لینک را از لینک زیر دریافت کنید و در هاست خود (در فولدر ساب دامنه ای که ساخته اید ) آپلود کنید .

دریافت اسکریپت با حجم ۷۶ کیلوبایت

 

برای فراخوانی آدرس ها برای انتقال توسط اسکریپت انتقال دهنده لینک باید به شکل زیر عمل کنید:

 

http://go.hamyardesign.com/index.php?url=http://www.yourlink.com

 در قسمت اول کد بالا آدرس سایتتون رو می نویسید و در بخش آخری هم آدرس سایتی رو که می خواین از طریق این اسکریپت منتقل بشه به همین راحتی!

 

اسکریپت چیست ؟

اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که اجازه می دهد تا کنترل خاصی از یک یا بسیاری از نرم افزارها داشته باشید این زبان ها در اصل نمونه کوچک شده زبان های مادر خود هستند. تعدادی از فرامین و امکانات زبان های برنامه نویسی بزرگ در این زبان حذف شده اند مثلا امکان نوشتن یا پاک کردن فایلها برروی سیستم کاربر مانند زبان های برنامه نویسی وجود ندارد .برنامه های نوشته شده با ” زبان اسکریپت” معمولا بصورت فرمان و تفسیر است،که به همین دلیل در بسیاری از آنها به طور معمول سریعتر از برنامه های ایجاد شده با C , C++ می باشد.

 

درصورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال برای ما دیدگاه ارسال کنید تا شما را همیاری کنیم .